Cellularium logo
Designová odpočinková zóna Cellularia – dvě moderní židle, stolek s karafou vody, šálkem kávy a čerstvými rostlinami.

Všeobecné obchodní podmínky

společnosti Cellularium s.r.o., IČO: 09345418, se sídlem Milevská 2095/5, Praha 4, Krč, PSČ 140 00, zapsané v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, sp. zn. C334871, e-mail: info@cellularium.cz, telefon: +420 725 072 114 (dále jen „Společnost“) pro služby nebo online rezervace biorezonančního wellness, pronájmu biorezonančních zón a služeb s ním souvisejících, prodej/nákup dárkových poukazů, a dalšího prostřednictvím eshopu, rezervačního systému umístěného na internetové adrese www.cellularium.czium.cz](http://www.cellularium.cz)

1. Tyto všeobecné obchodní podmínky, včetně reklamačního řádu (dále jen „VOP“) Společnosti upravují vzájemná práva a povinnosti vzniklé v souvislosti nebo na základě smlouvy uzavírané mezi Společností a jinou fyzickou či právnickou osobou (dále jen „klient“) prostřednictvím internetového obchodu Společnosti na internetové adrese: www.cellularium.cz (dále jen „smlouva o poskytování služeb“ a v případě prodeje zboží „smlouva kupní“) a dále vzájemná práva a povinnosti vzniklé v souvislosti nebo na základě služeb/rezervace nebo pronájmu biorezonančních zón Společností klientovi prostřednictvím internetového obchodu Společnosti. Smlouva o poskytování služeb a/nebo smlouva kupní dále také jen „smlouva“.

2. Obchodní podmínky dále upravují práva a povinnosti osob při využívání webové stránky (dále jen „uživatel“) Společnosti umístěné na adrese: www.cellularium.cz (dále jen „webová stránka“) a další související právní vztahy.

3. Ustanovení VOP jsou nedílnou součástí smlouvy. Ustanovení odchylná od VOP je možné sjednat ve smlouvě. Odchylná ujednání ve smlouvě mají přednost před ustanoveními VOP.

4. Znění VOP může Společnost měnit či doplňovat. Společnost informuje o změnách či doplnění VOP klienty, popř. uživatele, na webové stránce s tím, že jejich upravené znění nabývá účinnosti dnem jeho zveřejnění na webové stránce. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění VOP.

5. Veškeré smluvní vztahy jsou uzavírány v souladu s právním řádem České republiky, zejména zák.č.89/2012 Sb., Občanský zákoník, v platném znění. Je-li zákazník fyzická osoba, která jedná mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého podnikání (dále jen „spotřebitel“), řídí se vztahy neupravené VOP také zák.č.634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění.

6. Spotřebitelskou smlouvou se rozumí smlouva o poskytování služeb a/nebo smlouva kupní, kterou s klientem/spotřebitelem uzavírá Společnost. Objednávka je návrhem na uzavření smlouvy a samotná smlouva je uzavřena akceptací (závazným potvrzením) objednávky. Od tohoto momentu mezi Společností a klientem vznikají vzájemná práva a povinnosti.

7. Předmětem smlouvy o poskytování služeb je prodej služeb nabízených Společností na webové stránce na adrese www.cellularium.cz, prodej poukazů nebo online rezervací biorezonančních zón nebo objednávka služeb. Službami se rozumí veškeré služby, které jsou nabízeny na webové stránce, zejména služby v oblasti pronájmu biorezonančních wellness zón, wellness balíčky a doplňkové služby. Webová stránka obsahuje seznam služeb nabízených Společností k zakoupení, a to včetně uvedení cen jednotlivých nabízených služeb. Ceny nabízených služeb jsou uvedeny včetně daně z přidané hodnoty a všech souvisejících poplatků. Nabídka poskytovaných služeb a jejich ceny zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazovány na webové stránce. Tímto ustanovením není omezena možnost Společnosti uzavřít smlouvu o poskytování služeb za individuálně sjednaných podmínek. Veškeré nabídky poskytovaných služeb umístěné na webové stránce jsou nezávazné a Společnost není povinen uzavřít smlouvu o poskytování služeb ohledně těchto služeb.

8. Webová stránka obsahuje také informace o nákladech spojených s dodáním dárkových poukazů, které prokazují uzavření smlouvy o poskytování služeb mezi Společností a příjemcem a jejich držitele opravňují k využití služeb v dárkovém poukaze specifikovaných v hodnotě v něm uvedené (dále jen „dárkový poukaz“ nebo „poukaz“). Informace o nákladech spojených s dodáním dárkového poukazu uvedené na webové stránce, není-li stanoveno jinak, platí pouze v případech, kdy jsou dárkové poukazy doručovány v rámci území České republiky.

9. Pro objednání zboží nebo služeb vyplní klient objednávkový formulář na webové stránce. Objednávkový formulář obsahuje zejména:
- Seznam objednávaných služeb (objednávané služby/rezervací „vloží“ klient do elektronického nákupního košíku na webové stránce)
- Volbu mezi možnými způsoby úhrady ceny služeb/rezervace
- Výběr z možností doručení dárkového poukazu s uvedenou informací o nákladech spojených s jeho dodáním, náklady na rezervaci zóny bez jejího využití jsou ve výši uhrazené platby klientem.
- Identifikační a adresní údaje klienta (jméno, příjmení, e-mailová adresa, atd.)
(dále společně jen jako „objednávka“)

10. Před odesláním objednávky Společnosti je klientovi umožněno zkontrolovat a měnit údaje, které do objednávky uvedl, popř. vložil, a to i s ohledem na možnost klienta zjišťovat a opravovat chyby vzniklé při zadávání dat do objednávky. Objednávku odešle klient Společnosti „kliknutím“ na tlačítko „Dokončit objednávku“. Údaje uvedené v objednávce jsou Společností považovány za správné. Společnost neprodleně po obdržení objednávky její obdržení klientovi potvrdí, a to na adresu elektronické pošty klienta uvedenou v objednávce (dále jen „elektronická adresa klienta“).

11. Odesláním objednávky klient potvrzuje, že se seznámil s VOP a že s nimi souhlasí. Na existenci VOP a jejich znění je klient dostatečným způsobem před vlastním uskutečněním objednávky upozorněn a má možnost se s nimi seznámit. VOP tvoří nedílnou součást uzavřené smlouvy.

12. Společnost je vždy oprávněna v závislosti na charakteru objednávky (množství poskytovaných služeb/rezervace, výše ceny) požádat klienta o dodatečné potvrzení objednávky (např. elektronicky na adresu elektronické adresy klienta či telefonicky).

13. Smlouva je uzavřena okamžikem přijetí (akceptací) objednávky Společností, kterou Společnost zasílá elektronicky emailovou poštou na elektronickou adresu klienta.

14. Klient bere na vědomí, že Společnost není povinna uzavřít smlouvu, a to zejména/nejen s osobami, které dříve podstatným způsobem porušily smlouvu nebo VOP.

15. Klient souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání smlouvy. Náklady vzniklé klientovi při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením smlouvy (náklady na připojení k síti internet, atd.) se neliší od základní sazby a nese je klient.

16. Smlouva je uzavírána v českém jazyce a je Společností archivována za účelem jejího úspěšného splnění. Smlouva není přístupná třetím stranám.

17. Pokud klient (objednatel) provede objednávku a uhradí část ceny objednávky nebo plnou cenu objednávky a bez předchozího požadavku minimálně 2 dny předem objednávku rezervace místa nepožádá písemně (elektronicky na e-mail nebo do datové schránky) o posunutí tohoto termínu, propadá mu celá uhrazená částka vůči Společnosti bez náhrady.

18. Cenu služeb a případné náklady spojené s dodáním dárkového poukazu dle smlouvy o poskytování služeb může příjemce uhradit Společnosti následujícími způsoby:
a) bezhotovostně on-line platební kartou prostřednictvím platební brány GoPay s.r.o., která umožňuje platby kreditní kartou, převodem, mPayment, Paysafecard, superCASH, GoPay peněženka, PayPal, přičemž Společnost si vyhrazuje právo změnit platební způsoby.
b) na provozovně v hotovosti nebo platebními kartami prostřednictvím platebního terminálu – karty VISA, VISA Electron, Mastercard, Mastercard Electron, Maestro, Dinners Club, UnionPay, JCB, Vpay, nebo SumUp terminálu, případně na jiném platebním terminálu, při osobním převzetí dárkového poukazu/zboží na provozovně Společnosti,
c) bezhotovostně převodem na účet Společnosti, číslo účtu a variabilní symbol objednávky je klientovi sděleno emailovou zprávou odeslanou na elektronickou adresu klienta po odeslání objednávky.

19. Společně s cenou služeb je klient povinen zaplatit Společnosti také náklady spojené s dodáním dárkového poukazu, jsou-li uvedeny. Není-li uvedeno výslovně jinak, rozumí se dále cenou služeb i náklady spojené s dodáním dárkového poukazu.

20. V případě platby dle bodu 18. písm. b) je cena služeb/rezervace splatná při převzetí dárkového poukazu. V případě způsobu platby dle bodu 18. písm. a), a c) je cena služeb/ rezervace splatná v okamžiku potvrzení objednávky na elektronickou adresu klienta Společností.

21. Společnost je oprávněn, zejména v případě, že ze strany klienta nedojde k dodatečnému potvrzení objednávky dle bodu 12 VOP, požadovat uhrazení celé ceny služeb/rezervace ještě před odesláním dárkového poukazu klientovi.

22. Je-li to v obchodním styku obvyklé nebo je-li tak stanoveno obecně závaznými právními předpisy, vystaví Společnost ohledně plateb prováděných na základě smlouvy o poskytování služeb na žádost klienta daňový doklad – fakturu. Společnost je plátcem daně z přidané hodnoty. Daňový doklad – fakturu odešle Společnost klientovi na žádost po uhrazení ceny služeb/rezervace a zašle jej v elektronické podobě na elektronickou adresu klienta.

23. Dárkový poukaz je obvykle připraven do 2 pracovních dnů od přijetí platby od klienta. V období zesílené poptávky se tato doba může prodloužit. Je-li tato doba delší než jeden týden, Společnost informuje klienta o této skutečnosti telefonicky nebo na elektronickou adresu příjemce.

24. Způsob doručení dárkového poukazu si vybere klient z jedné z možností nabízených Společností na webové stránce. Závazek Společnosti dodat dárkový poukaz je splněn doručením dle výběru způsobu doručení, v místě a čase sjednaném. Místem dodání je místo takto označené klientem v objednávce a sjednanou lhůtou je doba, na které se smluvní strany dohodly a/nebo lhůta, která je uvedená u konkrétního způsobu doručení s tím, že tato lhůtou je orientační a může být v odůvodněných případech překročena. Je-li Společnost dle smlouvy zavázána dodat dárkový poukaz na místo určené klientem v objednávce (doručování prostřednictvím České pošty anebo služby DPD), je klient povinen dárkový poukaz převzít při dodání nebo zajistit, aby jej převzala jiná osoba zdržující se v době doručení na místě dodání (dále jen „oprávněná osoba“). Nepřevezme-li klient nebo oprávněná osoba dárkový poukaz při dodání a tudíž z důvodů na straně klienta je nutno dárkový poukaz doručovat opakovaně nebo jiným způsobem než bylo uvedeno v objednávce, je klient povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním dárkového poukazu, resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení. Nepřevezme-li klient nebo oprávněná osoba dárkový poukaz ani při třetím pokusu o doručení, je Společnost oprávněna od smlouvy odstoupit. V případě odstoupení od smlouvy Společností je klient povinen Společnosti uhradit náklady vzniklé při doručování dárkového poukazu. Při převzetí dárkového poukazu od doručovatele je klient, popřípadě oprávněná osoba povinna zkontrolovat dárkový poukaz a zjistí-li jakýchkoliv závad, tyto neprodleně oznámit doručovateli. V případě vady dárkového poukazu nemusí klient zásilku od doručovatele převzít.

25. Klient spotřebitel bere na vědomí, že dle ustanovení § 1837 Občanského zákoníku, ve znění pozdějších předpisů, nelze mimo jiné odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, v případě, že byly splněny s výslovným souhlasem klienta spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy o poskytování služeb, dále nelze odstoupit od smlouvy o poskytování služeb/rezervace, které bylo upraveno podle přání klienta nebo pro jeho osobu. Klient spotřebitel dále bere na vědomí, že nelze odstoupit od pronájmu zóny, dopravě nebo využití volného času, pokud jsou tato plnění poskytována v určeném termínu. Od smlouvy o poskytování služeb, jejímž předmětem je poskytnutí služeb v konkrétním termínu, proto klient spotřebitel oprávněn odstoupit není. Klient spotřebitel není oprávněn odstoupit v případě, že dárkový poukaz/rezervace byl již využit nebo z části využit. Klient spotřebitel není oprávněn odstoupit ani v případě, že dárkový poukaz byl již jím v systému zadán telefonicky nebo ve webovém rozhraní a byl použit na rezervaci/objednání zóny. Klient spotřebitel je oprávněn od uhrazené rezervace (částečně nebo plnou cenou) odstoupit nejpozději 5 dnů před dnem, na který je rezervace provedena.

26. Nejedná-li se o případy uvedené v bodě 25. VOP má klient spotřebitel právo i bez uvedení důvodu odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 dnů. Lhůta dle prvé věty běží ode dne uzavření smlouvy o poskytování služeb. Odstoupení od Smlouvy musí být Společnosti ve lhůtě uvedené v prvé větě odesláno, a to na adresu sídla Společnosti nebo do datové schránky Společnosti.

27. Odstoupením od smlouvy dle bodu 26. VOP se smlouva od počátku ruší. Dárkový poukaz musí být klientem předán nebo zaslán zpět Společnosti bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne odstoupení od Smlouvy klientem. Odstoupí-li klient spotřebitel od smlouvy, nese náklady spojené s navrácením dárkového poukazu Společnosti. V takovém případě bude klientovi již uhrazená cena služeb /rezervace vrácena ve lhůtě do 14 dnů od odstoupení od smlouvy stejným způsobem, jakým byla Společnost uhrazena. Se souhlasem klienta mohou být přijaté peněžní prostředky vráceny Společností klientovi i jiným způsobem, zejména převodem na bankovní účet klienta v České republice, za předpokladu, že tak klientovi nevzniknou další náklady. Odstoupí-li klient od smlouvy Společnost není povinna vrátit přijaté peněžní prostředky klientovi dříve, než mu klient dárkový poukaz předá.

28. Bylo-li započato s poskytováním služeb dle uzavřené smlouvy o poskytování služeb před uplynutím lhůty pro odstoupení, a to na základě výslovné žádosti klienta sdělením kódu poukazu (telefonicky nebo online rezervací) nebo v online rezervaci v dřívějším termínu než je termín pro odstoupení a klient od smlouvy o poskytování služeb odstoupí, je povinen uhradit Společnosti smluvní pokutu ve výši sjednané ceny služby.

29. V případech, kdy má klient právo v souladu s ustanovením § 1829 občanského zákoníku odstoupit od smlouvy kupní, je Společnost taktéž oprávněna od smlouvy kupní odstoupit, a to až do doby převzetí dárkového poukazu klientem. V takovém případě vrátí Společnost klientovi kupní cenu bez zbytečného odkladu, a to bezhotovostně na účet určený klientem.

30. Reklamační řád, který je nedílnou součástí VOP, a řídí se právními předpisy České republiky, a to zejména zák.č.89/2012 Sv., Občanský zákoník, v platném znění a zák.č.634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění.

31. Byla-li služba poskytnuta v rozporu se smlouvou o poskytování služeb, popřípadě nebyla poskytnuta vůbec, jedná se o vadné plnění a klientovi vznikají práva z vadného plnění, která je klient oprávněn uplatnit u Společnosti (dále jen „reklamace“). Reklamaci služeb je nutné uplatnit u Společnosti bez zbytečného odkladu, kdy byla služba poskytnuta, popřípadě měla být poskytnuta, a to písemně na adrese sídla Společnosti, nebo ústně do protokolu přímo v provozovně Společnosti, kde byla reklamovaná služba poskytnuta. K reklamaci je vhodné přiložit objednávku poskytnuté služby nebo čitelný originál či kopii dokladu o nákupu – fakturu, popřípadě přiložit jiný příslušný doklad, a dále popsat vadu služby. Společnost vydá klientovi při ústním uplatnění reklamace písemné potvrzení o tom, kdy byla reklamace uplatněna, co je jejím obsahem, jaký způsob vyřízení reklamace je požadován a v jaké lhůtě bude reklamace vyřízena. Je-li uplatněna reklamace na adrese sídla Společnosti, je Společnost povinna zaslat písemné potvrzení o uplatnění reklamace na adresu sdělenou klientem nebo na elektronickou adresu klienta, a to nejpozději do 3 dnů ode dne doručení reklamace klientem Společnosti. Reklamace klienta spotřebitele jsou vyřizovány bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 dnů ode dne jejich uplatnění, pokud se Společnost s klientem spotřebitelem nedohodne na lhůtě delší, např. z důvodu potřeby odborného posouzení vady. V případě reklamace klienta podnikatele, rozhodne Společnost o reklamaci nejpozději do 40 dnů ode dne uplatnění reklamace. Je-li reklamace uznána Společností za oprávněnou má klient nárok na odstranění vady nebo na přiměřenou slevu z ceny poskytnutých služeb/rezervace. Jde-li o takovou vadu služby, která má za následek podstatné porušení smlouvy, má klient vyjma přiměřené slevy právo taktéž požadovat odstranění vady služby poskytnutím nové služby bez vady, popřípadě od Smlouvy odstoupit. Reklamace plateb provedených způsobem uvedeným bodě 18 písm. a) VOP: (i) reklamaci platby provedené bezhotovostně on-line platební kartou na webu prostřednictvím platebního systému GoPay (dále jen „systém bezhotovostních plateb“) je nezbytné uplatnit u Společnosti nejdéle do 15ti dnů ode dne jejího provedení. V případě úhrady platební karty na provozovně je to platební terminál, (ii) reklamaci uplatňuje klient u Společnosti písemně na adresu jejího sídla nebo do datové schránky, (iii) Společnost sdělí stanovisko provozovatele platební brány k reklamaci klientovi do 30 dnů od obdržení reklamace, (iv) v případě oprávněné reklamace je Společnost povinna zajistit, aby provozovatel platební brány přijal a provedl nápravná opatření, (vi) postup pro reklamaci uvedený v bodě 31. VOP se uplatní i v případě (a) neprovedení platební transakce, (b) uskutečnění platební transakce, ke které nedal klient příkaz, nebo (iii) kdy částka hrazená klientem prostřednictvím platebního systému uvedeného v bodě 18 písm. a) není připsána na účet Společnosti. Klient je v případě reklamace plateb provedených způsobem uvedeným v bodě 18. písm. a) VOP povinen Společnosti poskytnout nezbytnou součinnost při vyřizování reklamace a doložit zejména potvrzení o provedené platební transakci, popř. jiné doklady nezbytné pro vyřízení reklamace.

32. Klient nabývá právo uplatnit dárkový poukaz zaplacením celé ceny služeb. Klient nabývá právo rezervaci zóny zaplacením celé ceny služeb nebo částečné ceny služeb pro potvrzení rezervace, kterou zobrazuje webový systém pro rezervace nebo na základě sdělení volných termínů recepcí. Společnost si vyhrazuje právo požadovat platbu předem u rezervace v plné výši, o čemž by klienta informovala na jím vyplněnou e-mailovou adresu.

33. Klient bere na vědomí, že programové vybavení a další součásti tvořící webové stránky (včetně fotografií nabízených služeb) jsou chráněny autorským právem. Klient se zavazuje, že nebude vykonávat žádnou činnost, která by mohla jemu nebo třetím osobám umožnit neoprávněně zasahovat či neoprávněně užít programové vybavení nebo další součásti tvořící webové stránky.

34. Klient není oprávněn při využívání webové stránky používat mechanismy, programové vybavení nebo jiné postupy, které by mohly mít negativní vliv na provoz webové stránky. Webovou stránku je možné užívat jen v rozsahu, který není na úkor práv ostatních zákazníků Společnosti a který je v souladu s jejím určením.

35. Společnost není ve vztahu ke klientovi vázána žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) zák.č. 89/2012 Sb., Občanského zákoníku, v platném znění.

36. Klient bere na vědomí, že Společnost nenese odpovědnost za chyby vzniklé v důsledku zásahů třetích osob do webové stránky nebo v důsledku užití webové stránky v rozporu s jejím určením.

37. Klient bere na vědomí a výslovně souhlasí s následujícím obsahem formuláře a všeobecnými doporučeními a nedoporučeními k možný kontraindikacím mimo jiné také v "Dotazníku způsobilosti před službou" a "Souhlas - prohlášení těhotné klientky se službami"

38. Dárkový poukaz je označen kódem, dále je na něm vyznačena doba jeho platnosti a v případě listinného dárkového poukazu i místem využití u Společnosti.

39. Dárkový poukaz je zpravidla vydáván s dobou platnosti 3 měsíce od data jeho vystavení. Dárkový poukaz na speciální akce je platný pouze pro konkrétní den a hodinu uvedenou na dárkovém poukazu, jeho platnost prodloužit nelze.

40. Dárkový poukaz nelze směnit za peníze, resp. proplatit v penězích s výjimkou dle následující věty. V případě zrušení provozovny, na kterou byl platný dárkový poukaz Společností vystaven, popřípadě zrušení služby, která má být v souladu se smlouvou poskytnuta (dle dárkového poukazu). Společnost částku uhrazenou za služby dle dárkového poukazu vrátí zpět klientovi nebo vystaví dárkový poukaz na jiné služby v totožné hodnotě dle volby klienta. V případě zvýhodněných finančních poukazů je sleva obsažena již v prodejní ceně poukazu, proto nominální hodnotu poukazu se čerpá dle cen v platném ceníku na webových stránkách www._____________, NELZE kumulovat slevy.

41. Dárkový poukaz pozbývá platnosti bez náhrady, pokud není v době jeho platnosti uplatněn.

42. Případné spory vzniklé ze smlouvy nebo v souvislosti s ní budou řešeny věcně a místně příslušným soudem České republiky. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů ze smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Gorazdova 1969/24, Nové Město, 12000 Praha 2, IČ: 00020869, internetová adresa: www.coi.cz. Dalšími subjekty v případě vzájemný sporů podle povahy sporu mohou být zejména též příslušné živnostenské úřady vykonávající živnostenskou kontrolu a Úřad pro ochranu osobních údajů (www.uoou.cz), se sídlem Pplk. Sochora 27, 170 00 Praha 7.

43. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi klientem s bydlištěm v jiném členské státě Evropské Unie a Společností ze smlouvy o poskytnutí služeb uzavřené on-line.

Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Gorazdova 1969/24, Nové Město, 120 00 Praha 2, internetová adresa: www.evropskyspotrebitel.gov.cz je kontaktním místem pro řešení sporů on-line ve smyslu Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013, o řešení spotřebitelských sporů on-line, přičemž funkce ve smyslu tohoto právního předpisu vykonává pouze v případě, že strany sporu nemají obvyklé bydliště (sídlo) v témže členské státě Evropské Unie.

44. Pokud vztah související s užitím webové stránky nebo právní vztah založený smlouvou anebo rezervací služeb obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí českým právem. Tímto nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající z obecně závazných právních předpisů. Volbou práva podle první věty tohoto bodu není klient spotřebitel, zbaven ochrany, kterou mu poskytují ustanovení právního řádu, od nichž se nelze smluvně odchýlit, a jež by se v případě neexistence volby práva jinak použila dle ustanovení čl. 6 odst. 1 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (ES) č. 593/2008 ze dne 17. června 2008 o právu rozhodném pro smluvní závazkové vztahy (Řím I).

45. Je-li některé ustanovení VOP neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotknutá platnost ostatních ustanovení.

46. Smlouva včetně VOP je archivována Společností v elektronické podobě a není přístupná.

Kontaktní údaje Společnosti
Cellularium s.r.o.
Milevská 2095/5
140 00 Praha 4 – Krč
E-mail: info@cellularium.cz
Telefon: +420 725 072 114

Tyto obchodní podmínky jsou platné ode dne 8. 8. 2025

Zůstaňte ve spojení

Přihlaste se k odběru novinek a získejte jako první informace o volných termínech a inspiraci pro vaši cestu k rovnováze.

Odesláním tohoto formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.