Cellularium logo
Designová odpočinková zóna Cellularia – dvě moderní židle, stolek s karafou vody, šálkem kávy a čerstvými rostlinami.

Prohlášení o zpracování osobních údajů

Prohlášení o zpracování osobních údajů

Společnost Cellularium s.r.o., IČO: 09345418, se sídlem Milevská 2095/5, Praha 4, Krč, PSČ 140 00, zapsané v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, sp. zn. C334871 (dále jen „Společnost“) dbá o ochranu osobních údajů klientů (Vašich osobních údajů) a má v úmyslu tyto údaje chránit v souladu s transparentností, etickými informačními postupy a platnými právními předpisy na ochranu osobních údajů dle zák.č.110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, v platném znění, v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (dále jen „GDPR“) a souvisejícími právními předpisy. Společnost může při zpracování osobních údajů vystupovat v pozici správce či zpracovatele osobních údajů. Tímto Společnost klienty (Vás) informuje o zpracování osobních údajů klientů (Vašich) ze strany Společnosti.

  1. Osobní údaje jsou jakékoli informace týkající se identifikované nebo identifikovatelné fyzické osoby, tj. osoby, kterou lze přímo či nepřímo identifikovat prostřednictvím odkazu na identifikátor, jako je jméno, identifikační číslo, údaje o umístění, on-line identifikátor, nebo odkaz na jeden či více faktorů specifických pro fyzickou, fyziologickou, genetickou, duševní, ekonomickou, kulturní nebo sociální identitu této fyzické osoby. Osobní údaje subjektu údajů Společnost zpracovává zejména za účelem plnění závazků Společnosti vůči klientům, nabízení výrobků a služeb, včetně zasílání informací o pořádaných akcích, výrobcích a jiných aktivitách Společnosti, poskytování výhod ve věrnostním programu Společnosti, v uživatelském účtu na webu, rezervacích, blokacích, objednávkách, zasílání obchodních sdělení prostřednictvím elektronických prostředků (zejména ve formě SMS anebo emailových zpráv) dle zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, uzavření smlouvy (přijetí a vyřízení objednávky klientů produktů, rezervace, blokace, smlouva), vedení evidence klientů, rezervace, vedení věrnostního programu, přípravy smluvních dokumentů. Společnost zpracovává osobní údaje dále za účelem zajištění plnění objednaných služeb, včetně péče o klienty, opatření pro zlepšování služeb Společnosti k posílení vztahů s klienty, např. průzkumy mínění klientů, zlepšování a vývoj obsahu webových stránek, měření návštěvnosti webových stránek, marketingové účely; ochrany práv Společnosti pro případ soudního sporu týkajícího se poskytnutých služeb; zajištění bezpečnosti Společnosti. Dále za účelem plnění zákonných povinností Společnosti vyplývajících z platných právních předpisů České republiky a také z evropských právních předpisů. Pokud je Společnost při zpracování osobních údajů zpracovatelem, určuje účel a prostředky zpracování příslušný správce. Pod pojmem zpracování se rozumí shromáždění, zaznamenání, uspořádání, strukturování, uložení, přizpůsobení nebo pozměnění, vyhledání, nahlédnutí, použití, zpřístupnění přenosem, šíření nebo jakékoliv jiné zpřístupnění, seřazení či zkombinování, omezení, výmaz nebo zničení osobních údajů. Osobní údaje, které Společnost zpracovává, získává přímo od klientů v průběhu poskytování nebo případně v rámci sledování jejich aktivity na svých webových stránkách. Částečně může Společnost zpracovávat také osobní údaje, které Společnost získala v souladu s aktuálně platnými zákony o ochraně osobních údajů jinými způsoby z veřejně přístupných zdrojů (např. obchodní rejstřík či jiných registr).

  2. Pokud Společnost vystupuje v pozici správce osobních údajů, zpracovává je vždy jen k povoleným účelům a v souladu s aktuálně platnými právními předpisy.

  3. Osobní údaje Společnost zpracovává pro plnění závazků Společnosti vůči klientům, nabízení výrobků a služeb, včetně zasílání informací o pořádaných akcích, výrobcích a jiných aktivitách Společnosti, poskytování výhod ve věrnostním programu Společnosti, v uživatelském účtu na webu, rezervacích, blokacích, objednávkách, zasílání obchodních sdělení prostřednictvím elektronických prostředků (zejména ve formě SMS anebo emailových zpráv) dle zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, uzavření smlouvy (přijetí a vyřízení objednávky klientů produktů, rezervace, blokace, smlouva), vedení evidence klientů, rezervace, vedení věrnostního programu, přípravy smluvních dokumentů. Společnost zpracovává osobní údaje dále za účelem zajištění plnění objednaných služeb, včetně péče o klienty, opatření pro zlepšování služeb Společnosti k posílení vztahů s klienty, např. průzkumy mínění klientů, zlepšování a vývoj obsahu webových stránek, měření návštěvnosti webových stránek, marketingové účely. Mezi osobní údaje, které takto Společnost zpracovává, patří zejména kontaktní údaje klientů (Vás), které umožňují komunikaci s klienty (Vámi), poskytování služeb a výrobků, včetně plnění dalších povinností Společností, jako je například jméno, příjmení a titul, datum narození/rodné číslo, adresa bydliště, telefonní číslo, e-mail, Instagram profil, Facebook profil, Twitter profil, Skype a další elektronické profily, informace poskytnuté v jakémkoli poli „volný text“ na Webových stránkách (tj. prázdná místa, kam můžete libovolně vkládat komentáře), rezervace, blokace, zrealizované i zrušené, objednávky, nákupy poukazů, last-momentů, kredit na slevy a ostatní, tento seznam není konečný a může být aktualizován.

  4. Osobní údaje zpracovává Společnost také tehdy, pokud je to nutné pro zachování oprávněných zájmů Společnosti, jakožto správce osobních údajů. K tomu konkrétně patří např., nikoliv však výlučně:

  • péče o klienty a vyřizování reklamací;
  • opatření pro zlepšování služeb Společnosti k posílení vztahů s klienty, např. průzkumy mínění klientů, zlepšování a vývoj obsahu webových stránek, měření návštěvnosti webových stránek;
  • ochrana práv Společnosti pro případ soudního sporu týkajícího se poskytnutých služeb;
  • zajištění bezpečnosti Společnosti.

Za těmito účely Společnost zpracovává v zásadě veškeré osobní údaje, které o klientech (Vás) má k dispozici, a to např. kontaktní údaje, údaje získané prostřednictvím souborů cookies, atp.

  1. Osobní údaje klientů (Vaše osobní údaje) Společnost zpracovává v jednotlivých případech i tehdy, když klienti (vy) jste Společnosti k tomu udělili příslušný souhlas. Souhlas, který nám klienti (vy) udělili, může klient (vy) kdykoliv odvolat. Společnost však upozorňuje, že zpracování osobních údajů uskutečněné před tímto odvoláním souhlasu je i nadále přípustné.

  2. Některé osobní údaje musí Společnost zpracovávat, aby splnila své zákonné povinnosti. Tyto povinnosti mohou vyplývat z platných právních předpisů České republiky a také z evropských právních předpisů. Konkrétně z toho mohou pro Společnost vyplývat také povinnosti uchovávání, ukládání, hlášení a shromažďování informací, které zpravidla slouží ke kontrolním účelům dotyčných příslušných úřadů a orgánů. Pokud by Společnost někdy osobní údaje klientů (Vaše) zpracovávala k jinému účelu než k tomu, pro který je Společnost původně shromažďovala, bude klienty (Vás) o tomto novém účelu Společnost informovat v souladu s právními předpisy.

  3. V případě, že Společnost při zpracování osobních údajů klientů (Vašich) vystupuje jako zpracovatel osobních údajů, stanoví účel a také prostředky takového zpracování vždy příslušný správce osobních údajů. I v takovém případě však Společnost dodržuje veškeré právní předpisy týkající se zpracování osobních údajů klientů (Vašich) a poskytuje jim vysokou míru zabezpečení. Společnost nikdy nezatajuje účel, pro který je osobní údaj shromážděn a dále zpracováván.

  4. Osobní údaje mohou být v některých případech zpřístupněny třetím osobám jako zpracovatelům, a to zejména jednotlivým externím dodavatelům Společnosti, provozovatelům technologií využívaných ze strany Společnosti, případně v nezbytně nutném rozsahu právním či daňovým poradcům Společnosti. Kromě toho může Společnost ostatním příjemcům předávat osobní údaje, pokud je k tomu povinna zákonem. Ve všech ostatních případech Společnost předá osobní údaje klientů (Vaše) třetím stranám pouze tehdy, pokud nám k tomu udělí klient (vy) příslušné svolení. Vaše údaje Společnost nepředává příjemcům v zemích bez přiměřené úrovně ochrany údajů (v třetí zemi).

  5. Společnost osobní údaje pro účely splnění smluvních povinností zpracovává pouze po dobu, po kterou je to nutné pro splnění závazků Společnosti. Jakmile už pro tento účel dané údaje nejsou nutné, zásadně jsou Společností vymazány. Pro splnění určitých zákonných nařízení či z důvodu ochrany zájmů Společnosti musí Společnost určité údaje uchovávat i po ukončení smluvního vztahu. Při posuzování doby uchování osobních údajů se vychází ze lhůt stanovených příslušnými právními předpisy. Pokud není doba zpracování výslovně uvedena v tomto dokumentu či stanovena právním předpisem, stanoví Společnost přiměřenost doby zpracování osobních údajů zejména s ohledem na délku promlčecí doby s rezervou pro to, aby se Společnost dozvěděla, zda byla podána žaloba či zahájeno jiné řízení, zda existuje pravděpodobnost vznesení právních nároků proti Společnosti a s ohledem na předpokládané lhůty pro detekci útoků na síť Společnosti či jiná narušení bezpečnosti, obvyklé postupy a doporučení dozorových orgánů a pravděpodobnost a význam hrozících rizik.

  6. Osobní údaje klienti (vy) poskytují Společnosti zásadně dobrovolně, nicméně poskytnutí některých údajů je povinné pro využití služeb Společnosti. V případě, že existuje zákonná povinnost poskytnout osobní údaje, vždy Společnost klienty (Vás) o této skutečnosti informuje.

  7. V souvislosti se zpracováním osobních údajů ze strany Společnosti mají dotčené osoby podle GDPR, resp. v mezích stanovených zákonem, následující práva:

  • právo na informace o prováděném zpracování,
  • právo na přístup ke zpracovávaným osobním údajům,
  • právo na opravu či na výmaz osobních údajů,
  • právo na omezení zpracování osobních údajů,
  • právo na přenositelnost osobních údajů,
  • právo vznést námitku proti zpracování, a
  • právo podat podnět a/nebo stížnost u dozorového úřadu, kterým je Úřad pro ochranu osobních údajů, který sídlí na adrese Pplk. Sochora 27, 170 00 Praha 7. Úřad pro ochranu osobních údajů provozuje internetové schránky: uoou.cz, na kterých jsou uvedeny další informace ohledně úřadu a jeho činnosti.

V případě obdržení žádosti ve smyslu tohoto článku, bude Společnost informovat žadatele o přijatých opatřeních bez zbytečného odkladu a v každém případě do jednoho měsíce od obdržení žádosti. Tuto lhůtu je možné v případě potřeby a s ohledem na složitost a počet žádostí prodloužit až o další dva měsíce. Společnost není povinna žádosti vyhovět například v situaci, kdy je žádost zjevně nedůvodná nebo nepřiměřená, zejména protože se opakuje. V takových případech může Společnost požadovat přiměřený poplatek zohledňující administrativní náklady spojené s poskytnutím požadovaných informací nebo případně odmítnout žádosti vyhovět. V případě důvodných pochybností o totožnosti žadatele je Společnost oprávněna požádat jej o poskytnutí dodatečných informací nezbytných k potvrzení jeho totožnosti.

Kromě toho má klient (vy) právo kdykoli odvolat souhlas udělený ke zpracování osobních údajů klienta (Vašich osobních údajů). Takové odvolání nemá vliv na již provedené zpracování a nevztahuje se tedy na účinnost a zákonnost zpracování osobních údajů, provedených do okamžiku tohoto odvolání.

  1. Při rozhodování, které pro klienty (Vás) může mít právní důsledky nebo klienty (Vás) jiným způsobem podstatně ovlivnit, Společnost nepoužívá postupy automatického rozhodování či profilování ve smyslu čl. 22 GDPR.

  2. Cookies soubory jsou malé datové soubory, krátké texty, které jsou umísťovány do webového prohlížeče návštěvníků webové stránky Společnosti. Tyto cookies soubory používá Společnost na svých webových stránkách za účelem zlepšení jejího fungování, vyhodnocení návštěvnosti a za účelem optimalizace svých marketingových aktivit. Cookies soubory neslouží k osobní identifikaci návštěvníků webové stránky a ani ji neumožňují.

  3. Webové stránky Společnosti dále obsahují sociální pluginy třetích stran, pomocí nichž mohou návštěvníci webových stránek Společnosti sdílet obsah se svými přáteli a dalšími kontakty. Jedná se o:

  • plugin sítě Facebook, který je spravována společností Meta Platforms, Inc., 1601 Willow Road Menlo Park, CA 94025-1452, USA;
  • plugin služby Instagram, který je spravován společností Meta Platforms, Inc., 1601 Willow Road, Menlo Park, California 94025-1452, USA; a
  • plugin služby LinkedIn, který je spravován společností LinkedIn Ireland Unlimited Company, Wilton Place, Dublin, Ireland.
  • Smartemailing – e-mailová komunikace a newslettery

Tyto sociální pluginy nejsou spravovány Společností a Společnost tak není odpovědná za případné zpracování osobních údajů výše uvedenými provozovateli (správci) těchto pluginů nebo webových stránek, na které odkazují, ani za jejich funkčnost či případné škody, které by jimi mohly být způsobeny.

  1. S dotazy ke zpracování osobních údajů či v případě uplatnění práv klientů (svých práv) uvedených v tomto prohlášení se mohou subjekty údajů obracet na Společnost prostřednictvím e-mailové adresy: info@cellularium.cz nebo na adrese Cellularium s.r.o., Milevská 2095/5, Krč, 140 00 Praha 4, datová schránka: +420 725 072 114.

Výše uvedené informace a zásady jsou umístěny a volně dostupné na internetových stránkách Společnosti a v písemné podobě v jejím sídle. Na vyžádání budou též elektronickou či běžnou poštou žadateli zaslány. Pokud máte jakýkoli dotaz, Společnost Vám na něj ráda odpoví. Tyto informace a zásady jsou platné od: 8.8. 2025.

Zůstaňte ve spojení

Přihlaste se k odběru novinek a získejte jako první informace o volných termínech a inspiraci pro vaši cestu k rovnováze.

Odesláním tohoto formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.